Länsi-Pohjan AVH-yhdistys ry.

Hallitus 2020:

Puheenjohtaja            Erkki Hakala   p. 040-5673932                                                                                               erkki.hakala17(at)gmail.com

Varapuhj.                    Olavi Leppikangas                                                                                                                  p. 050-4117249

Rahastonhoitaja         Riikka Pyrä

riikka.pyra(at)gmail.com

Sihteeri                      Sini Hölttä                                                                                                                           sihteeri.lpavh(at)gmail.com

Jäsenet:

Arja Ihalainen

Eero Knuuti

Esko Jakku

Kirsri Tissari

Riikka Pyrä                                                                                                                                                                                                                                Varajäsenet:               Hilkka Ihme                                                                                                                         Lauri Annunen

Jäsenrekisterinhoitaja, tiedotus

Esko Jakku p. 040-7330448                                                                                                  esko.jakku(at)gmail.com

Liikuntavastaava

Riikka Pyrä p. 0400-293748                                                                                                   riikka.pyra(at)gmail.com

Bocciaturnausvastaava

Esko Jakku p.040-7330448                                                                                                   esko.jakku(at)gmail.com

Matka- ja Retkivastaava

Tapahtumien keittiövastaava

Arja Ihalainen  p.050-3007137

Kokemuskouluttajat:

Eero Knuuti p. 040-7487313

Olavi Leppikangas p. 050-4117249

Jyrki Pränni p. 0400-693795

Kemin kerho

Kerhonvetäjä            Olavi Leppikangas  p. 050-4117249

Tornion Kerho "Rajan diskettivikaiset"

Kerhonvetäjät           Hilkka Ihme   p. 050-3690433                                                                                                Sari Linde      p. 0445216440                                                                                                Aulikki Kotaniemi  p. 0405357355

Sivuston ylläpitäjä/pääkäyttäjä

Markku Rantanen p. 044-3508993