Länsi-Pohjan AVH-yhdistys ry.

Hallitus 2018:

p. 040-7487313                                                                                                                   eero.knuuti(at)gmail.com

Varapuhj.                 Olavi Leppikangas                                                                                                                 p. 050-4117249

Rahastonhoitaja        Katja Jakku                                                                                                                         katja.jakku(at)gmail.com

Sihteeri                       Hanna Jakku                                                                                                                       hanna.jakku1(at)gmail.com

Jäsenet:                      Arja Ihalainen

Erkki Hakala

Esko Jakku

Kirsri Tissari

Varajäsenet:                Hilkka Ihme

Pirkko Vartio

Jäsenrekisterinhoitaja, tiedotus

Esko Jakku p. 040-7330448                                                                                                  esko.jakku(at)gmail.com

Liikuntavastaava

Erkki Hakala p. 040-5673932                                                                                                erkki.hakala17(at)gmail.com

Boggiaturnausvastaava

Esko Jakku p.040-7330448                                                                                                   esko.jakku(at)gmail.com

Matka- ja Retkivastaava

Erkki Hakala   p. 040-5673932                                                                                               erkki.hakala17(at)gmail.com

Tapahtumien keittiövastaava

Arja Ihalainen  p.050-3007137

Kokemuskouluttajat:

Eero Knuuti p. 040-7487313

Olavi Leppikangas p. 050-4117249

Jyrki Pränni p. 0400-693795

Kemin kerho

Kerhonvetäjä               Olavi Leppikangas  p. 050-4117249

Keminmaan kerho

Kerhonvetäjä                Eero Knuuti  p. 050-4117249

eero.knuuti(at)gmail.com

Tornion Kerho "Rajan diskettivikaiset"

Kerhonvetäjä                Helena Mursu   p. 044-2029872                                                                                              helenamursu(at)gmail.com

Sivuston ylläpitäjä/pääkäyttäjä

Markku Rantanen p. 044-3508993